poniedziałek, 19 listopada 2012

All hail, Arizona! for Shot Magazine

All hail, Arizona! czyli najnowszy edytorial fashion mojego autorstwa. Przedstawiam Wam materiał, który ukazał się w 4 numerze magazynu Shot, zarówno w wersji drukowanej, jak i elektronicznej

Wreszcie udało mi się zrealizować kolejny 'amerykański' projekt. W ostatnim czasie jest moją ulubioną sesją fashion. Wszystkie zamieszczone tu fotografie i stylizacje są mojego autorstwa.
Uwielbiam taki klimat i zdjęcia, które ukazują historię, przenoszą w inny czas i miejsca. Ale to już pewnie wiecie.
Podróże autostopem lub starym Fordem, zatrzymywanie się w przydrożnych barach, stacjach benzynowych, motelach. Kawa, alkohol, papierosy, zimna Cola. Chwila relaksu na skrawku zieleni. Wieczna tułaczka. Brak zobowiązań.
Kontemplacja życia. Chwili.

Pozowała niezastąpiona Katarzyna Kmiotek. Co tu dużo mówić - zrobiła to zawodowo.
Ze swojej strony żałuję jedynie tego, że nie zrobiliśmy filmiku do tego edytorialu.

Specjalnie dla Was - (tym razem) powiew Arizony.

Poniższa sesja zdjęciowa pojawiła się również na łamach internetowego magazynu Confashion. Zobaczycie ją tutaj.















A poniżej możecie zobaczyć 'zdjęcia zdjęć' z magazynu w wersji drukowanej.






Team współpracujący przy projekcie:

Photographer Mirella Szymoniak  
Make-up Karolina Kuta
Stylist Island of souls
Model Katarzyna Kmiotek
Hair Stylist Karolina Kuta
Photographic assistant Witalis Szołtys 

Na koniec mam dla Was świetną informację. Nadciąga nowy edytorial. Kolejna publikacja zbliża się do nas dużymi krokami. 
Do następnego!
M.

5 komentarzy: